V objednávkovém systému kiosku se zaměstnanci identifikují pomocí zaměstnanecké karty nebo čipu a následně si objednávají vybraná jídla z nabídky.
Informace o zaměstnanci a jeho výběru se přenesou do docházkového a následně mzdového programu a rovněž do systému výdejního kiosku. Díky tomu bude mít obsluha jídelny informace o tom, které jídlo má danému zaměstnanci vydat.
Stravovací modul usnadní provoz i ve Vaší firemní kantýně. Díky funkci pokladny mohou zaměstnanci platit za své nákupy čipy nebo přístupovými kartami. Na konci měsíce pak dojde v systému k zúčtování a utracená částka bude zaměstnanci automaticky stržena ze mzdy.
Pokladna umožňuje zadání položek s různými sazbami DPH a uzávěrka pokladny probíhá na denní bázi.
Pokud zaměstnanec zapomene svůj čip, nezůstane hladový. Objednané jídlo mu bude vydáno na základě zadání osobního čísla do výdejního terminálu.
S programem elegantně vyřešíte rovněž stravování externích zaměstnanců nebo osob bez zaměstnaneckých karet. Jednoduše si vytisknete poukázky s QR kódem na termotiskárně a pomocí čtečky sejmete kód a můžete stravu vydat.
Se zavedením systému do Vašeho podniku Vám vždy pomůžeme, včetně následného servisu. Zajistíme pro Vás samozřejmě i všechny potřebné komponenty.
V rámci konzultace Vám poradíme s řešením na míru pro Vás a sestavíme i nezávaznou cenovou nabídku.